Highlights small

Jesteś tutaj

dLive S7000 Powierzchnia sterująca

Komunikat o błędzie

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 107 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 112 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).

Firma Allen & Heath wprowadziła nową generację cyfrowych mikserów dLive. Ich główne zalety to niezwykle elastyczna architektura, potężna jednostka przetwarzania FPGA, wszechstronny zestaw rozszerzeń, sterowania i opcji sieciowych, kontrolowanych przez intuicyjny interfejs użytkownika Harmony. Dzięki temu konsolety dLive są dostosowane do rygorystycznych wymogów koncertowych i festiwalowych, a także do instalacji w prestiżowych salach koncertowych.

dLive został zaprojektowany jako system rozproszony, z oddzieleniem powierzchni sterującej i cyfrowych racków MixRack. Mózg odpowiedzialny za przetwarzanie wszystkich kanałów mieści się w MixRacku dostępnym w trzech rozmiarach: DM32, DM48 i DM64, sterowanych za pomocą jednej z trzech powierzchni sterujących. Wszystkie wersje MixRacków działają na zasadzie mix ‘n match z pełną kompatybilnością plików sesji. MixRacki zawierają tę samą niezawodną jednostkę przetwarzania zapoczątkowaną przez inżynierów z Allen&Heath wykorzystującą najnowocześniejszą technologię FMGA.

Rdzeń 96k/96bit XCVI Core zapewnia przepustowość do 128 wejść z pełnym przetwarzaniem i 16 powrotów stereo FX oferując 160 wejść oraz 64 w pełni konfigurowalne szyny miksujące z pełnym ich przetwarzaniem. dLive wprowadza nową jakość przetwarzania i efektów w technologii DEEP w tym graficzny EQ, kompresory, kompresory wielopasmowe i dynamiczne EQ, możliwych do implementacji w 16 slotach FX.

Sterowanie układem I/O możliwe jest zarówno z poziomu konsolety jaki i modułów MixRack przez redundantne złącze Cat5 DX. Umożliwia to podłączenie do trzech modułów rozszerzających DM32. Dalsze podłączenia elementów systemu w sieci możliwe są za pomocą pięciu 128-kanałowych portów I/O dla sieciowych kart audio w tym Dante,  Waves SG, ACE i MADI.

Konsolety dLive dostępne są w trzech wersjach – S3000, S5000 i S7000. Układ powierzchni jest w pełni konfigurowalny, każde wejście i szyna miksująca może być przypisana do dowolnego banku i warstwy, użytkownik ma do dyspozycji dwadzieścia sześć definiowanych przycisków SoftKeys. Kluczem przy projektowaniu nowej konsolety jest jej interfejs Harmony, który integruje ekran i kontrolery wrap-around z pojedynczym lub podwójnym pojemnościowym ekranem dotykowym 12”, kontrolą znakową, konfigurowalnymi obszarami widgetów dla scen, mierników i efektów FX. Możliwa jest zaawansowana kontrola oświetlenia dla optymalnej widoczności w warunkach dziennego oświetlenia i przy słabym świetle, w tym podświetlane klawisze, enkodery oznaczone kolorami i zintegrowane taśmy LED. Alternatywne sterowanie możliwe jest z poziomu aplikacji  MixPad i OneMix, edytora offline i online, kontrolę przez TPC/IP.

dLive posiada obudowę zoptymalizowaną pod kątem wytrzymałości i wagi, która ma za zadanie sprostać wymogom koncertowym. Wszystkie jednostki wyposażone są w redundantne zasilanie z zasilaczami typu hot swap. Również wszystkie połączenia sieciowe są w pełni redundantne.

S7000 to największa powierzchnia w ofercie dLive, z 216 przypisywalnymi kanałami. S7000 ma 36 tłumików w 6 warstwach, dwa 12” ekrany dotykowe i innowacyjny interfejs użytkownika Harmony.

  • 36 tłumików
  •  W pełni przypisywalny układ – 216 kanałów
  • Interfejs Harmony, integrujący kontrolę ekranu oraz pokręteł i przycisków

-Dwa 12” ekrany dotykowe
-Ekran czuły na dotyk – opcje pinch, swipe, drag ‘n drop
-Dedykowany widok Multimode EQ
-Konfigurowalne widgety, m.in. dla scen, mierników, bramki, kompresora
-3 warstwy x 6 przypisywalnych enkonderów zintegrowanych z ekranem

  • 26 przypisywalnych SoftKeys
  • Dedykowane szyny Wedge i IEM
  • Kompleksowy monitoring w wielu miejscach
  • Dobra widoczność ekranów w świetle dziennym
  • Nagrywanie i odtwarzanie w stereo przez USB
  • 8 wejść XLR mikrofonowych/liniowych, 8 wyjść liniowych XLR
  • 2 cyfrowe wejścia stereo AES3, 3 cyfrowe wyjścia stereo AES3 wyposażone w SRC
  • Interfejs

-Podwójne redundantne połączenie GigaACE do MixRacka
-1x redundantne połącznie DX z rozszerzeniem I/O
-2x porty I/O – 128 kanałów (każdy w 96 kHz)
-2x porty sieciowe
-Wordclock BNC I/O
-Wyjście wideo VGA

  • Podwójny redundantny zasilacz mocy