Jesteś tutaj
dLive C2500 Powierzchnia sterująca
C2500 to mała powierzchnia sterująca o dużych możliwościach. Ma 20 tłumików w 6 warstwach, wbudowany port rozszerzeń cyfrowych audio I/O, 12” ekran dotykowy, a do tego korzysta z innowacyjnego interfejsu Harmony UI, który zapewnia najszybsze tempo pracy w branży.
Interfejs użytkownika Harmony
Podczas gdy wiele konsolet cyfrowych ciągle próbuje odtworzyć analogowy sposób pracy, dLive to prawdziwa cyfrowa konsoleta, która korzysta z rozwiązań stosowanych w smartfonach i tabletach. 12” ekran dotykowy w C2500 jest tożsamy z serią S, a jego obsługa dla większości z nas jest instynktowna. Ekrany odpowiadają na dotyk, przesuwanie i upuszczanie, dokładnie tak, jak tego oczekujemy. Na ekranach można też skonfigurować własne widżety, by zapewnić sobie kontrolę nad scenami, miernikami czy efektami. Dodatkowo, do dyspozycji są pokrętła, które umożliwiają szybką kontrolę nad kluczowymi funkcjami oraz pracę z wizualizacjami wyświetlającymi się na ekranie. Zmapowane kolory RGB ułatwiają rozróżnianie aktualnej funkcji pokrętła.
Transparentny sposób pracy
Podczas projektowania layoutu C2500 głównym celem było stworzenie szybkiego i transparentnego sposoby pracy, który pozwala użytkownikowi skupić się na miksowaniu, a nie ma mikserze. Każde wejście lub szyna miksu może być przypisana do dowolnego banku i (lub) warstwy. Wirtualne kanały pozwalają na nazywanie i podświetlanie kolorami wejść i szyn miksu, dostępnych jest 19 przypisywalnych SoftKeys i 3 warstwy przypisywalnych enkoderów.
Opcje sprzętowe
- 20 tłumików
- W pełni przypisywalny layout – 120 kanałów
- Interfejs Harmony UI integruje ekrany i pokrętła kontrolne:
12” ekran dotykowy
Ekran czuły na dotyk – opcje pinch, swipe, drag ‘n drop
Dedykowany widok Multimode EQ
Konfigurowalne widgety, m.in. dla scen, mierników, efektów
3 warstwy x 6 przypisywalnych enkonderów zintegrowanych z ekranem
19 przypisywalnych SoftKeys
Dedykowane szyny Wedge i IEM
- Kompleksowy monitoring w wielu miejscach
- Dobra widoczność ekranów w świetle dziennym
- Nagrywanie i odtwarzanie w stereo przez USB
- 6 wejść XLR mikrofonowych/liniowych, 6 wyjść liniowych XLR
- 1 cyfrowe wejście stereo AES3, 1 cyfrowe wyjście stereo AES3
- Interfejs:
połączenie GigaACE do MixRacka
połącznie DX z rozszerzeniem I/O
port I/O – 128 kanałów (każdy w 96 kHz)
2x porty sieciowe
Wordclock BNC I/O
Wyjście wideo