Jesteś tutaj
dLive C3500 Powierzchnia sterująca
C3500 jest największą powierzchnią sterującą wśród C Class. Ma 24 tłumiki w 6 warstwach, wbudowany port rozszerzeń cyfrowych audio I/O, dwa 12” ekrany dotykowe, a do tego korzysta z innowacyjnego interfejsu Harmony UI, który zapewnia najszybsze tempo pracy w branży.
Interfejs użytkownika Harmony
Podczas gdy wiele konsolet cyfrowych ciągle próbuje odtworzyć analogowy sposób pracy, dLive to prawdziwa cyfrowa konsoleta, która korzysta z rozwiązań stosowanych w smartfonach i tabletach. Dwa 12” ekrany dotykowe w C3500 są tożsame z serią S, a ich obsługa dla większości z nas jest instynktowna. Ekrany odpowiadają na dotyk, przesuwanie i upuszczanie, dokładnie tak, jak tego oczekujemy. Na ekranach można też skonfigurować własne widżety, by zapewnić sobie kontrolę nad scenami, miernikami czy efektami. Dodatkowo, do dyspozycji są pokrętła, które umożliwiają szybką kontrolę nad kluczowymi funkcjami oraz pracę z wizualizacjami wyświetlającymi się na ekranie. Zmapowane kolory RGB ułatwiają rozróżnianie aktualnej funkcji pokrętła.
Transparentny sposób pracy
Podczas projektowania layoutu C3500 głównym celem było stworzenie szybkiego i transparentnego sposoby pracy, który pozwala użytkownikowi skupić się na miksowaniu, a nie ma mikserze. Każde wejście lub szyna miksu może być przypisana do dowolnego banku i (lub) warstwy. Wirtualne kanały pozwalają na nazywanie i podświetlanie kolorami wejść i szyn miksu, dostępnych jest 19 przypisywalnych SoftKeys i 3 warstwy przypisywalnych enkoderów.
Opcje sprzętowe
- 24 tłumiki
- W pełni przypisywalny layout – 144 kanały
- Interfejs Harmony UI integruje ekrany i pokrętła kontrolne
-Dwa 12” ekrany dotykowe
-Ekran czuły na dotyk – opcje pinch, swipe, drag ‘n drop
-Dedykowany widok Multimode EQ
-Konfigurowalne widgety, m.in. dla scen, mierników, efektów
-3 warstwy x 6 przypisywalnych enkonderów zintegrowanych z ekranem
- 19 przypisywalnych SoftKeys
- Dedykowane szyny Wedge i IEM
- Kompleksowy monitoring w wielu miejscach
- Dobra widoczność ekranów w świetle dziennym
- Nagrywanie i odtwarzanie w stereo przez USB
- 6 wejść XLR mikrofonowych/liniowych, 6 wyjść liniowych XLR
- 1 cyfrowe wejście stereo AES3, 1 cyfrowe wyjście stereo AES3
- Interfejs
- połączenie GigaACE do MixRacka
- połącznie DX z rozszerzeniem I/O
-port I/O – 128 kanałów (każdy w 96 kHz)
-2x porty sieciowe
-Wordclock BNC I/O
-Wyjście wideo