Highlights small

Jesteś tutaj

GLD-112

Komunikat o błędzie

  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! w DrupalDefaultEntityController->load() (linia 175 z /home/konsaud/konsbud_marki/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'uri' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 45 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).

GLD-112 jest większą wersją popularnego GLD-80, rozszerzoną o dodatkowy bank z 8 tłumikami, co daje w sumie liczbę 28 tłumików w 4 warstwach. Jest przyjaznym użytkownikowi cyfrowym systemem miksującym o ogromnych możliwościach przy zachowaniu rozsądnej ceny. Koncepcyjnie jest rozwinięciem popularnego systemu iLive. 

Podstawowa konfiguracja GLD zawiera 32 wejścia, w tym 28 wejść mikrofonowych oraz ekspandery plug‘n’play, za pomocą których można w prosty sposób rozszerzyć system do 48 kanałów wejściowych (44 mikrofonowych XLR).

GLD-112 zapewnia przetwarzanie 48 kanałów wejściowych, 8 stereofonicznych powrotów efektowych opartych na uznanych symulacjach, znanych z serii iLive, 30 konfigurowalnych szyn, 20 kanałów miksujących z processingiem oraz moc DSP zapewniającą bezkompromisowy, pełny processing.

GLD-112 posiada sekcję sterowania ustawieniami kanału stworzoną w prostym analogowym stylu, uzupełnioną o 8,4 calowy ekran dotykowy. Dowolnie konfigurowalny wygląd pozwala na szybkie przypisanie kanału do tłumika poprzez przeciągnięcie.

Użytkownik ma do dyspozycji 28 zmotoryzowanych tłumików w 4 warstwach, wyświetlacz z możliwością nadania nazwy i zmiany koloru podświetlenia oraz enkoder do regulacji wzmocnienia, panoramy i wysyłek na efekty/aux. Mikser lokalnie posiada 4 wejścia mikrofonowe/liniowe XLR, 4 wyjścia liniowe XLR, 4 wejścia RCA, 2 wyjścia RCA oraz po jednym wyjściu cyfrowym SPDIF oraz AES3.

GLD-112 można podłączyć do zewnętrznych AudioRacków działających w sposób plug‘n’play, umożliwiających zbudowanie systemów z 28, 36 lub 44 wejściami mikrofonowymi.  Podstawowy AudioRack AR2412 (24 XLR wejść, 12 XLR wyjść) może zostać podłączony poprzez autorski protokół dSNAKE, kablem kategorii 5 o długości do 120m. dSNAKE pozwala na zdalną kontrolę przedwzmacniacza, dzięki czemu jego ustawienia można przywołać wraz z załadowaniem sceny. AR2412 posiada również możliwość podłączenia systemu odsłuchu personalnego.

GLD ma możliwość nagrywania i odtwarzania stereofonicznego sygnału z pamięci USB. 

Podstawowe karty rozszerzeń z serii iLive rozbudowują system o protokoły Dante, MADI, EtherSound oraz Allen & Heath ACE dając możliwość wielokanałowego nagrania/odtwarzania, podziału na FOH/monitor oraz podłączenia do systemów A&H iLive. Mogą zostać wygodnie skonfigurowane przy użyciu rozbudowanej cyfrowej krosownicy GLD.

Aplikacja GLD Remote umożliwia dostęp do bezprzewodowej zdalnej kontroli nad konsoletą mikserską GLD, dając realizatorowi swobodę poruszania się po pomieszczeniu, albo scenie i kontrolę nad dźwiękiem tam, gdzie jest taka potrzeba. Mikser GLD oraz aplikacja GLD Remote mogą pracować jednocześnie pozwalając na kontrolę niezależnych funkcji, co może być przydatne w przypadku, gdy jeden realizator miksuje dźwięk na froncie z konsolety, a drugi operuje iPadem w celu ustawienia miksu monitorowego na scenie.

  • Kompaktowy mikser cyfrowy wraz ze zdalnym interfejsem we/wy i możliwością rozbudowy
  • Systemy od 4 do 44 wejść mikrofonowych
  • Prosty w użyciu, szybki dostęp, analogowy interfejs
  • dSNAKE Cat5 cyfrowe połączenie za pomocą kabla do 120m
  • 8,4 calowy kolorowy panel dotykowy do ustawień i monitoringu
  • 28 tłumików, 4 warstwy, 112 channel stripów  z konfigurowalnym wyglądem
  • 48 kanałów wejściowych i 30 dowolnie przypisywalnych szyn (Aux, grupy, matryce, szyna główna, wysyłki efektowe) do 20 fizycznych wyjść
  • 8 stereofonicznych silników efektowych RackFX z dedykowanymi powrotami i 4-pasmowym korektorem parametrycznym
  • Pełne przetwarzanie na wszystkich kanałach wejściowych, zawierające: cyfrowy trim, polaryzację, filtr górnoprzepustowy, insert, bramkę, 4-pasmowy korektor parametryczny, kompresor, delay
  • Pełne przetwarzanie wszystkich kanałów wyjściowych zawierające: insert, korektor parametryczny, korektor graficzny, kompresor, delay
  • Tryby miksu głównego: LR, LR+M (suma), LR+M (szyna), LCR, None (monitory)
  • 16 grup DCA/mutujących
  • Wbudowany talkback, analizator RTA i generator sygnałowy
  • Opcjonalne karty rozszerzeń dla podziału FOH/Monitor, wielośladowych nagrań, połączenia z iLive i wiele innych
  • Wejście/wyjście MIDI, port Ethernet
  • Port Monitor kompatybilny z AviomTM Pro16 w głównym AudioRacku
  • Wysokiej jakości cyfrowo sterowane przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe z regulacją co 1dB
  • Konfigurowalne nazwy i kolory wyświetlaczy kanałów
  • Szyny mono Wedge i stereo IEM do monitorów
  • Programowe krosowanie wejść, wyjść oraz insertów
  • Szybkie kopiowanie, wklejanie, reset miksów i parametrów
  • Zapis bibliotek, sceny, show z możliwością przeniesienia na pamięć USB
  • Szybki start dzięki gotowym szablonom (np. FOH, monitor)
  • 14 przypisywalnych klawiszy