Highlights small

Jesteś tutaj

Miernik dźwięku XL2 podczas festiwalu "We Love Green"

Komunikat o błędzie

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
19-12-2017

Ponad 58 tysięcy osób przyjechało do Paryża, aby wziąć udział w wyjątkowym, przyjaznym środowisku festiwalu muzycznym. Ciekawy program i znakomita lokalizacja sprawiły, że było to niespotykane wydarzenie. Do monitorowania poziomu natężenia dźwięku podczas festiwalu wykorzystano miernik XL2.

Podczas festiwalu „We Love Green” idea zrównoważonego rozwoju w znaczeniu świadomości ekologicznej i rozumienia wartości społecznych wysuwa się na pierwszy plan we wszystkich dziedzinach. Dla odwiedzających oraz sąsiadów tego wydarzenia oznacza to unikalne doświadczenie łączące różne style muzyki w harmonii z naturą. Podczas tegorocznej edycji „We Love Green” dwie firmy odpowiadały za monitoring pod tym kątem zarówno w obrębie miejsca festiwalowego jak i w jego sąsiedztwie: Intelligence Audio i Acoustique Audio Conseil.

Natężenie dźwięku w sąsiedztwie pod kontrolą
Na miejsce festiwalu wybrano uroczy park na przedmieściach Paryża: Bois de Vincennes Park. Ponad 900-hektarowy obszar idealnie nadawał się do realizacji przedsięwzięcia poświęconego idei ekologii i zrównoważonego rozwoju. Aby festiwal był przyjemny zarówno dla uczestników jak i sąsiadów, kontrolowanie poziomu natężenia dźwięku było bardzo ważne. Występy zespołów i DJ-ów były monitorowane za pomocą trzech mierników dźwięku XL2 w różnych miejscach na obszarze festiwalu. Dzięki temu kontrolowano głośną muzykę.

Poziom dźwięku dostosowany do sytuacji
Przed rozpoczęciem imprezy firma AAC dokładnie określiła miejsca, w których muzyka będzie najgłośniejsza. Następnie porównano poziom natężenia dźwięku do tego, który jest na stanowisku realizatora FOH. Podczas festiwalu realizator otrzymywał sygnały świetlne kiedy w najgłośniejszych miejscach natężenie dźwięku zbliżało się do wartości krytycznej 97 dB. Dzięki temu mógł szybko zareagować. Ograniczenie było ustalone przez organizatorów festiwalu.
Dzięki dobrze zorganizowanemu monitorowaniu hałasu, zarówno uczestnicy jak i sąsiedzi mogli cieszyć się przyjemnymi doznaniami muzycznymi.