Highlights small

Jesteś tutaj

TOP 100 uznało d&b audiotechnik za jedną ze 100 najbardziej innowacyjnych firm w Niemczech!

Komunikat o błędzie

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
27-04-2022

Nagroda TOP 100 jest bardzo prestiżowym wyróżnieniem. Firmy są oceniane na podstawie następujących kryteriów:

Przyjazne innowacjom kierownictwo wyższego szczebla;

Klimat innowacyjności;

Innowacyjne procesy/organizacja;

Otwartość na innowacje;

Udane innowacje i przedsiębiorcza reakcja na pandemię COVID-19.

"W jakim stopniu firma jest nastawiona na innowacje? Jak konsekwentnie jej struktury realizują ten cel? To właśnie sprawdzamy w TOP 100" - wyjaśnia prof. dr Nikolaus Franke, kierownik naukowy TOP 100. "Najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwa otrzymują nagrodę w postaci certyfikatu, który dowodzi, że nagrodzone firmy są doskonale przygotowane do sprostania przyszłym wyzwaniom."

Firma d&b, która zatrudnia ponad 700 osób na całym świecie, od dawna rozumie znaczenie innowacyjnych praktyk, nie tylko w zakresie produktów, ale w każdym sektorze firmy, w tym w dziale badań i rozwoju, HR, a także w zakresie rozwoju produktów, metod szkoleniowych oraz w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania.

"Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania tegorocznego wyróżnienia TOP 100. Ostatnie kilka lat oznaczało dla nas ogromną ewolucję od firmy produkującej systemy nagłośnieniowe do firmy zajmującej się technologią eventową" - skomentował Amnon Harman, CEO d&b audiotechnik. "Ewolucja była napędzana naszym innowacyjnym myśleniem i dążeniem do zapewnienia wyjątkowych wrażeń wszystkim słuchaczom. Wprowadzanie innowacji w czasach głębokiej niepewności było wyzwaniem, ale dzięki temu potwierdziliśmy naszą pozycję globalnego lidera w branży."

Podczas gdy dla niektórych firm innowacyjność była pierwszą kwestią, z której zrezygnowano w czasie pandemii, firma d&b wzmocniła swoje innowacyjne myślenie, wprowadzając na rynek wiele nowych rozwiązań:

- Unikalny program Certified Pre-Owned (CPO) oferujący klientom możliwość zakupu regenerowanych systemów d&b;

- Seria abonamentowa, pozwalająca właścicielom lokali na unowocześnienie nagłośnienia dzięki nowemu systemowi d&b bez konieczności ponoszenia dużych, wstępnych nakładów inwestycyjnych;

- d&b Fanblock (we współpracy z Autograph Sound) - wprowadzenie na rynek stadionowej aplikacji dźwiękowej, tworzącej atmosferę żywego tłumu podczas pustych imprez sportowych;

- d&b Direct - platforma handlu elektronicznego zapewniająca bezpośredni dostęp do wiodących w branży pakietów audio, które można kupić online;

- Jedno z najbardziej wyróżniających się innowacyjnych narzędzi firmy d&b - d&b Soundscape - na nowo zdefiniowało dźwięk immersyjny. W 2021 roku firma poszła o krok dalej, prezentując narzędzie symulacyjne En-Scene wyznaczające rewolucję w sposobie modelowania dźwięku przestrzennego.

- W związku z tym, że d&b audiotechnik rozszerza swoje usługi i będzie zintegrowanym przedsiębiorstwem kompleksowo zajmującym się rozwiązaniami audio-wideo-oświetleniowymi (AVLM), Grupa d&b ogłosiła powstanie nowego działu biznesowego - d&b solutions. Aby wzmocnić tę nową jednostkę, firma przejęła dwie brytyjskie firmy: SFL Group i White Light.

Gratulujemy nagrody! Zwłaszcza, że innowacyjność to nie tylko nowości, ale także wartości.