Highlights small

Jesteś tutaj

Pro Tools 12

Komunikat o błędzie

  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Notice: Array to string conversion w check_markup() (linia 788 z /home/konsaud/konsbud_marki/modules/filter/filter.module).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! w DrupalDefaultEntityController->load() (linia 175 z /home/konsaud/konsbud_marki/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'uri' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 45 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! w DrupalDefaultEntityController->load() (linia 175 z /home/konsaud/konsbud_marki/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'uri' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 45 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! w DrupalDefaultEntityController->load() (linia 175 z /home/konsaud/konsbud_marki/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'uri' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 45 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! w DrupalDefaultEntityController->load() (linia 175 z /home/konsaud/konsbud_marki/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'uri' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 45 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Notice: Trying to get property 'title' of non-object w konsbud_preprocess_field() (linia 61 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/themes/konsbud/template.php).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).

AVID Audio Engine

Pro Tools 12 korzysta z nowego, 64-bitowego silnika AVID Audio Engine, radykalnie wydajniejszego i mocniejszego w porównaniu z poprzednią wersją programu przy pracy z tą samą konfiguracją sprzętową. Korzystanie z wielordzeniowych procesorów zostało zoptymalizowane. Są teraz równomiernie obciążane i mają dynamicznie przydzielane zadania. Zasoby procesora są na bieżąco dysponowane między śladami i  wtyczkami które w danym momencie przetwarzają dźwięk. Dzięki temu program nie tylko elastycznie dysponuje mocą obliczeniową ale również stabilniej pracuje.

Low Latency Input Monitoring

Tryb Low Latency Input Buffering niweluje do minimum opóźnienie monitorowania sygnałów wejściowych podczas nagrywania. Na śladzie ustawionym w tryb zapisu automatycznie włącza się buforowanie Low Latency, pozostałe ślady w sesji mogą korzystać ze standardowego dużego bufora, umożliwiającego nawet w rozbudowanej sesji odsłuch z wieloma aktywnymi wtyczkami.

64-bitowa moc przetwarzania

Dzięki 64-bitowej architekturze Pro Tools 12 dysponuje mocą obliczeniową wielokrotnie potężniejszą niż w poprzednich wersjach programu. Każdy wewnętrzny moduł aplikacji – Avid Audio Engine, Avid Video Engine, przetwarzanie DSP, czy obsługa wtyczek AAX został stworzony od nowa pod kątem pełnego wykorzystania 64-bitowych komputerów i większej ilości pamięci RAM. Pro Tools 12 bez problemu obsługuje bardzo rozbudowane sesje i pozwala swobodnie uruchamiać instrumenty wirtualne wymagające krytycznej ilości RAM, na przykład samplery.

Offline Bounce

Pro Tools 12 umożliwia zgrywanie materiału w trybie Offline – do 150 razy szybciej niż w czasie rzeczywistym.  Dzięki temu można błyskawicznie tworzyć materiały emisyjne, a dla odciążenia sesji tworzyć międzyzgrania czy zgrywać ślady instrumentów wirtualnych. W wersji Pro Tools HD 12 w trybie Offline można jednocześnie zgrywać dźwięk z 16 par wyjść lub busów, dla każdej definiując format pliku wyjściowego.

Więcej mierników, ulepszony wygląd

Rozdzielczość graficzna programu została dostosowana do ekranów Apple Retina. Wyświetlane elementy mają teraz wyjątkową ostrość.  Tłumiki miksera są o 30% dłuższe. Dzięki temu można dokładniej i bardziej komfortowo kontrolować poziomy sygnałów. W wersji Pro Tools HD 12 dostępnych jest 17 typów mierników, m. in. Sample Peak, Linear, Digital, RMS, VU, różne rodzaje PPM i K-System, VENUE.

Odtwarzanie filmów HD

Pro Tools 12 ma wbudowany AVID Video Engine – silnik znany z Media Composera. Dzięki temu może natywnie – bez konieczności konwersji –obsługiwać różne typy plików video w jakości HD (m. in. QuickTime, XDCAM, AVID DNxHD). Przy wykorzystaniu przetworników video AVID, AJA lub BlackMagic filmy można odtwarzać na dodatkowym monitorze.

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE

Mac OSX

  • komputer: Apple rekomendowany przez AVID
  • system operacyjny: OS X (64-bitowy) 10.9 (Mavericks) lub 10.8.4 (Mountain Lion)
  • RAM: 4GB (zalecane 8GB lub więcej), Pro Tools HD: 8GB (zalecane 16GB lub więcej)

 

Windows

  • komputer PC rekomendowany przez AVID
  • system operacyjny: (64-bitowy) Windows 8 Professional lub Windows 8, Windows 7 Home Premium, Professional lub Ultimate z Windows 7 Service Pack 1
  • RAM: 4GB (zalecane 8GB lub więcej), Pro Tools HD: 8GB (zalecane 16GB lub więcej)

 

INSTRUMENTY WIRTUALNE I BIBLIOTEKA DŹWIĘKÓW

  • AIR Boom Drum Machine and Sequencer
  • AIR DB-33 Tonewheel Organ Emulator with Rotating Speaker Simulation
  • AIR Mini Grand Acoustic Grand Piano
  • AIR Structure Free Sample Player
  • AIR Vacuum Monophonic Vacuum Tube Synthesizer
  • AIR Xpand!2 Multitimbral Synth and Sample Workstation
  • Big Fish Audio Loop Library (8 GB)

 

EFEKTY, PROCESORY DSP, INNE NARZĘDZIA

  • 1-Band EQ III
  • 7-Band EQ III
  • AIR Chorus
  • AIR Distortion
  • AIR Dynamic Delay
  • AIR Enhancer
  • AIR Ensemble
  • AIR Filter Gate
  • AIR Flanger
  • AIR Frequency Shifter
  • AIR FuzzWah
  • AIR KillEQ
  • AIR Lo-Fi
  • AIR MultiChorus
  • AIR Multi-Delay
  • AIR Nonlinear Reverb
  • AIR Phaser
  • AIR Reverb
  • AIR Spring Reverb
  • AIR StereoWidth
  • AIR Talkbox
  • AIR Vintage Filter
  • AutoPan Panning Effects
  • BF76 Compressor (emulator 1176)
  • Channel Strip (algorytm z konsolety System 5
  • Click II Compressor/Limiter
  • D-Verb Reverb and Ambience
  • DC Offset Removal
  • De-Esser
  • DigiReWire
  • Dither
  • Down Mixer (5.1 do stereo)
  • Duplicate
  • Eleven Free (Guitar Amp Emulator oparty na Eleven)
  • Expander/Gate
  • Gain
  • InTune
  • Digital Tuner
  • Invert
  • Lo-Fi Retro Processing
  • MasterMeter Oversampling Meter
  • Maxim sound maximizer
  • Mod Delay III
  • Normalize
  • Pitch II
  • POWr Dither
  • Recti-Fi Harmonic Synthesis
  • Reverse
  • SamsAmp PSA-1
  • Tube Amp Simulator
  • Sci-Fi Ring Modulator
  • Signal Generator
  • Time Adjuster
  • TimeShift Time/Pitch Stretching
  • Trim
  • Vari-Fi Speed Shifter

 

Parametry techniczne

Array

Array

Array

Array

Array

Array