Jesteś tutaj
S6L konsoleta cyfrowa audio
S6L konsoleta cyfrowa audio
Konsolety z serii Avid Venue od dawna są najbardziej pożądanymi cyfrowymi systemami miksowania dźwięku na świecie. Venue | S6L jest najnowszym produktem z serii. Zyskaj niesłychane możliwości, mając dostęp do ponad 300 kanałów z pełnym processingiem. Pracuj wydajnie i niezawodnie dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika. Miksuj szybciej i łatwiej używając nowoczesnych ekranów dotykowych. Pracuj ze znacznie większą ilością wtyczek i śladów w Pro Tools, niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzebujesz tworzyć miksy na najwyższym poziomie? System miksowania dźwięku S6L zapewni Ci odpowiednią moc, klarowność i możliwość indywidualizacji pracy, dzięki czemu sprostasz wymaganiom każdego koncertu.
Wybrane funkcjonalności
Uzyskaj większą elastyczność wejść i wyjść
Najnowsza aktualizacja oprogramowania Avid Venue pozwala na używanie, oprócz racka Stage 64, zdalnych stage boxów AvidStage 16, pozwalając na elastyczną dystrybucję wejść i wyjść. Każdy Stage 16 ma 16 analogowych wejść, 8 analogowych wyjść i 4 wyjścia cyfrowe – jest idealnym kompaktowym rozwiązaniem, gdy potrzebne jest rozszerzenie lub dystrybucja wejść i wyjść. Do systemu miksowania S6L możesz podłączyć nawet cztery Stage 16 i dwa Stage 64, by uzyskać 192 analogowe wejścia.
Gdy dzielimy racki Stage 64 między dwa systemy S6L, wszystkie wyjścia są dzielone między dwa systemy. Pracując z nowym oprogramowaniem Venue 5.4, każdy realizator w sieci może przejąć kontrolę nad wyjściami, co pozwala na jeszcze większą wszechstronność.
Miej kontrolę nad swoim miksem
Kiedy miksujesz na żywo – nie ma czasu na powtórki. Musisz przewidywać i szybko reagować. Konsoleta cyfrowa S6L umożliwia błyskawiczny dostęp do miksu: wysokiej rozdzielczości wyświetlacze, wtyczki i grupy VCA dostępne z poziomu ekranów dotykowych i kontrolek, wejścia i auxy z poziomu ekranu Universe.
Niezwykła moc
Wiele wydarzeń na żywo wymaga używania nawet kilkuset kanałów. Silnik S6L pozwala na pracę na ponad 300 kanałach. Processing, który odbywa się w czasie rzeczywistym, umożliwia funkcje routingu, kanałów i miksu. Z processingiem wtyczek i pełną automatyczną kompensacją opóźnień możesz tworzyć większe i lepiej brzmiące miksy bez potrzeby używania zewnętrznych urządzeń.
Wybierz wejścia i wyjścia
Z łatwością możesz spersonalizować panel wejść i wyjść w rackach Stage 64, a także dodać do systemu racki Stage 16, by uzyskać dodatkowe wejścia i wyjścia lub dystrybuować sygnały dalej. Każdy Stage 64 może mieć maksymalnie 64 wejścia i 32 wyjścia. Wśród dostępnych formatów można znaleźć m.in. złącza mikrofonowe i liniowe XLR, AES/EBU i ADAT. Dodatkowy panel wejść i wyjść jest wbudowany w powierzchnię sterującą. Zawiera 8x8 analogowych wejść/wyjść, 8x8 wejść/wyjść AES (4 pary), dwa wyjścia słuchawkowe, wejście/wyjście MIDI i GPIO.
Łatwość połączeń
Cyfrowy system miksowania S6L oferuje niezwykle niezawodne połączenia przez Ethernet AVB wszystkich komponentów systemu, niezależnie od długości kabli. Zapomnij o analogowych, ciężkich kablach. Teraz możesz używać lekkich i tanich kabli Cat5e do połączeń o długości do 100m oraz kabli optycznych do połączeń o długości do 500m. Potrzebujesz połączyć urządzenia MADI lub Dante? Wystarczy, że dodasz do systemu miksowania S6L odpowiednią kartę.
Bądź kreatywny
Miksuj przy pomocy procesorów dźwięku używanych w topowych studiach. Albo odtwórz studyjne brzmienie artysty na żywo. Konsoleta S6L wspiera wtyczki AAX DSP 64 bit. Dzięki temu możesz być naprawdę kreatywny i masz więcej możliwości niż z jakimkolwiek innym systemem miksowania live.
Miksuj odsłuchy monitorowe
Konsoleta cyfrowa S6L pozwala na łatwe tworzenie dużej ilości miksów monitorowych, oferując szybki miks przy użyciu tłumików. Zintegruj personalne systemy odsłuchu Aviom przy użyciu Dante. Monitoruj dwie niezależne szyny stereo, które możesz przypisać do systemu IEM lub/i odsłuchu na wedge’u. Dodatkowo, masz do dyspozycji 2 wbudowane wyjścia słuchawkowe.
Nagrywaj prosto do Pro Toolsa
Sesje w Pro Tools tworzy się automatycznie z bieżącego pliku Venue Show w kilka sekund – wraz z wszystkimi nazwami i połączeniami. Rejestruj lub odtwarzaj do 128 śladów audio przy użyciu jednego kabla Cat5e.
Oszczędzaj czas przeprowadzając wirtualne próby
Na próby w dzisiejszych czasach jest coraz mniej czasu, dlatego koncert może być stresujący dla realizatora. Z opcją wirtualnej próby (Virtual Soundcheck) możesz szybko rozpocząć próbę korzystając z nagrań przygotowanych w Pro Tools. Dzięki takiemu rozwiązaniu muzycy nie muszą być obecni na próbie, a realizator zyskuje cenny czas, który może wykorzystać by dopracować brzmienie zespołu i poeksperymentować z wtyczkami.
Zwiększ efektywność
Używając snapshotów możesz zapisywać i przywoływać ustawienia konsolety i wtyczek w mgnieniu oka. By łatwo dostosowywać miks do zmian piosenek i set listy możesz ustawiać różne snapshoty. Tak samo, jeśli w trakcie koncertu zmieniają się wykonawcy.
Weź swój miks w trasę
Jeśli nie chcesz brać ze sobą w trasę całego systemu, to wystarczy Ci plik Show – możesz go załadować do każdego systemu miksowania S6L i już jesteś gotowy do koncertu!
Poszerz możliwości brzmieniowe
Wraz z cyfrowym systemem miksowania dźwięku S6L otrzymujesz niezwykłą kolekcję wtyczek o studyjnej jakości. By jednak jeszcze rozszerzyć możliwości brzmieniowe możesz używa wtyczek Avid, Sonnox, McDSP i innych topowych producentów. Avid S6L wspiera platformę Waves SoundGrid przez MADI – dzięki temu możesz mieć dostęp do emulacji najlepszych procesorów dźwięku. A to tylko początek listy…
Parametry techniczne
POWIERZCHNIA STERUJĄCA | S6L-32D | S6L-24D | S6L-24 |
---|---|---|---|
Ekrany dotykowe | 4 x 12.1” ekrany dotykowe | 3 x 12.1” ekrany dotykowe | 1 x 12.1” ekran dotykowy |
Tłumiki | 32 + 2 | 24 + 2 | 24 + 2 |
Moduły pokręteł | 3 x 32 | 2 x 32 | 2 x 32 |
Moduł Master | Ekrany TFT z zintegrowanymi przyciskami; przypisywalneenkoderyTouch&Turn; 2 przypisywalne tłumiki, kontrola monitoringu, layoutów i snapshotów; konstolki transportu i przyciski funkcyjne | Ekrany TFT z zintegrowanymi przyciskami; przypisywalneenkoderyTouch&Turn; 2 przypisywalne tłumiki, kontrola monitoringu, layoutów i snapshotów; konstolki transportu i przyciski funkcyjne | Ekrany TFT z zintegrowanymi przyciskami; przypisywalneenkoderyTouch&Turn; 2 przypisywalne tłumiki, kontrola monitoringu, layoutów i snapshotów; konstolki transportu i przyciski funkcyjne |
Mierniki | 30-segmentowy miernik na każdym kanale, z opcją przed i po tłumiku; wskaźnik nominalny, status ekspandera/bramki i mierniki gain reduction kompresora/limitera | 30-segmentowy miernik na każdym kanale, z opcją przed i po tłumiku; wskaźnik nominalny, status ekspandera/bramki i mierniki gain reduction kompresora/limitera | 30-segmentowy miernik na każdym kanale, z opcją przed i po tłumiku; wskaźnik nominalny, status ekspandera/bramki i mierniki gain reduction kompresora/limitera |
Wejścia analogowe | 8 wejść mikrofonowych/liniowych XLR z zasilaniem 48V i wskaźnikiem LED sygnału | 8 wejść mikrofonowych/liniowych XLR z zasilaniem 48V i wskaźnikiem LED sygnału | 8 wejść mikrofonowych/liniowych XLR z zasilaniem 48V i wskaźnikiem LED sygnału |
Wyjścia analogowe | 8 wyjść XLR z opcją mute i wskaźnikiem LED sygnału | 8 wyjść XLR z opcją mute i wskaźnikiem LED sygnału | 8 wyjść XLR z opcją mute i wskaźnikiem LED sygnału |
Wejścia cyfrowe | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) |
Wyjścia cyfrowe | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) | 4 pary XLR stereo AES/EBU (w sumie 8 kanałów) |
Wyjścia słuchawkowe | 2 niezależne wyjścia jack 1/4" TRS stereo | 2 niezależne wyjścia jack 1/4" TRS stereo | 2 niezależne wyjścia jack 1/4" TRS stereo |
Pomocnicze wejścia/wyjścia | DVI-D wyjście wideo, 5 x USB 2.0, port ECx Ethernet, GPIO (8 wejść/8 wyjść), 2 footswitche, wejście Linear Time Code, wejście/wyjście MIDI | DVI-D wyjście wideo, 5 x USB 2.0, port ECx Ethernet, GPIO (8 wejść/8 wyjść), 2 footswitche, wejście Linear Time Code, wejście/wyjście MIDI | DVI-D wyjście wideo, 5 x USB 2.0, port ECx Ethernet, GPIO (8 wejść/8 wyjść), 2 footswitche, wejście Linear Time Code, wejście/wyjście MIDI |
Porty Ethernet AVB | 2 etherCON, 2 do których można przypisać etherCON lub SFP; redundantna topologia pierścienia | 2 etherCON, 2 do których można przypisać etherCON lub SFP; redundantna topologia pierścienia | 2 etherCON, 2 do których można przypisać etherCON lub SFP; redundantna topologia pierścienia |
Zasilanie | Wbudowanypodwójny zasilacz z redundancją | Wbudowanypodwójny zasilacz z redundancją | Wbudowanypodwójny zasilacz z redundancją |
Wysokość (przód, bok) | 3.6 x 15.3 inches (91 x 388 mm) | 3.6 x 15.3 inches (91 x 388 mm) | 3.6 x 15.3 inches (91 x 388 mm) |
Szerokość | 51.3 inches (1,304 mm) | 38.9 inches (989 mm) | 38.9 inches (989 mm) |
Głębokość | 31 inches (787 mm) | 31 inches (787 mm) | 31 inches (787 mm) |
Waga | 155 lbs (70 kg) | 119 lbs (54 kg) | 119 lbs (54 kg) |
SILNIK | E6L-192 | E6L-144 |
---|---|---|
Częstotliwość próbkowania | 96 kHz | 96 kHz |
Kanały wejściowe | 192 | 144 |
Processing nawejściu | HPF, LPF, 4-pasmowe PEQ, Ekspander/Bramka, Kompresor/Limiter, Delay, 4 inserty na wtyczki, insert na hardware | HPF, LPF, 4-pasmowe PEQ, Ekspander/Bramka, Kompresor/Limiter, Delay, 4 inserty |
Szyny mix | 96 + LCR | 64 + LCR |
Processing na wyjściu | 7-pasmowy PEQ, Kompresor/Limiter, Delay, 4 inserty na wtyczki, insert na hardware | 7-pasmowy PEQ, Kompresor/Limiter, Delay, 4 inserty na wtyczki, insert na hardware |
Matrix | 24 x 24 | 16 x 16 |
VCAs | 32 | 24 |
Szyny Stereo solo | 2, z niezależnym sterowaniem | 2, z niezależnym sterowaniem |
Graficzny EQ (31-pasmowy) | 32 | 32 |
Cyfrowe przetwarzanie sygnału | Do 4 kart rozszerzeń HDX-192 DSP | Do 2 kart rozszerzeń HDX-192 DSP |
Wsparcie wtyczek | 64-bit AAX DSP; systemy Waves SoundGridpo MADI | 64-bit AAX DSP; systemy Waves SoundGridpo MADI |
Ilość slotów efektowych | 200 | 125 |
Integracja z Pro Toolsem | Rejestracja/odtwarzanie do 128 śladów audio przez Ethernet AVB | Rejestracja/odtwarzanie do 128 śladów audio przez Ethernet AVB |
Porty Ethernet AVB | Zawiera jedną kartę sieciową AVB-192 z dwoma portami (można użyć max. 2 kart), do wyboru jako etherCON lub SFP, z redundantną topologią piersćienia | Zawiera jedną kartę sieciową AVB-192 z dwoma portami (można użyć max. 2 kart), do wyboru jako etherCON lub SFP, z redundantną topologią piersćienia |
Udostępnianie wejść/wyjść | Maksymalnie 3 x Stage 64 i 4 x Stage 16, w sumie można uzyskać 192 wejścia (wymagane są do tego 2 karty AVB-192) | Maksymalnie 3 x Stage 64 i 4 x Stage 16, w sumie można uzyskać 192 wejścia ( |
Wejścia/wyjścia Word Clock | Clock I/O BNC, 75 Ohm coaxial | Clock I/O BNC, 75 Ohm coaxial |
Porty USB | 5 portów USB 2.0 | 5 portów USB 2.0 |
Zasilanie | Redundantny zasilacz | Redundantny zasilacz |
Wymiary | 8.6 x 16.9 x 19 inches (218 x 430 x 483 mm) | 8.6 x 16.9 x 19 inches (218 x 430 x 483 mm) |
Wymiary w racku | 5U | 5U |
Waga | 74 lbs (33 kg) | 74 lbs (33 kg) |
Wejścia/wyjścia | STAGE 64 | STAGE 16 |
---|---|---|
Maksymalna ilość wejść/wyjść | 64 kanałów wejściowych, 32 kanały wyjściowe @ 96 kHz z jednym Stage 64; do 192 wejść/96 wyjść z trzema Stage 64 | 16 wejść/przedwzmacniaczy mikrofonowych XLR, 8 wyjść liniowych XLR, 4 kanały wyjściowe AES3 |
Wejścia/wyjścia na karty | 12 | n/a |
Częstotliwość próbkowania | 96 kHz | 96 kHz** |
Porty Ethernet AVB | 2, do wyborujakoetherCONlub SFP, z redundantnątopologiąpiersćienia | 2 portyGigabit Ethernet AVB |
Maksymalna długość kabli | Miedziane: 100 metrów, światłowodowe: 500 metrów | 100 metrów (328 feet) |
MADI | Podwójne wyjście MADI umożliwia bezpośredni split wszystkich 64 wejść | n/a |
Monitoring na słuchawkach | Wyjście słuchawkowe ?” TRS z kontrolą głośności; wyświetlanie dla wybranego kanału | n/a |
Wejście/wyjście Word Clock | BNC, 75 Ohm | n/a |
Zasilanie | Wbudowany podwójny zasilacz z redundancją | Pojedynczy wbudowany zasilacz |
Wymiary | 17.5 x 17 x 12.2 inches (445 x 432 x 310 mm) | 6.9 x 19 x 8.1 inches (175 x 483 x 206 mm) bez uchwytów (konfiguracja do montażu w racku) |
Wymiary w racku | 10U | 4U |
Waga | 69 lbs (31 kg) | 15.8 lbs (7.1 kg) |