Highlights small

Jesteś tutaj

Allen & Heath SQ na konferencji I LOVE MARKETING

Komunikat o błędzie

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
23-10-2020

 

Konferencja I Love Marketing to seria konferencji dla przedstawicieli małych i średnich firm oraz dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. Podczas wydarzenia omawiane są wszystkie ważne aspekty działań marketingowych – od SEO i kontentu poprzez e-commerce, social media, po reklamy i analitykę. W tym roku czterodniowa konferencja odbywała się w formie transmisji online z Multikina w Pruszkowie k. Warszawy.

Za realizację dźwięku podczas wydarzenia odpowiadał Robert Stępień, który opowiedział nam o konfiguracji sprzętowej wydarzenia. „Na froncie zastosowałem mikser SQ-6, a przy scenie ustawiłem stage box AR2412. SQ odpowiedzialny był za miksy monitorowe dla prelegentów wysyłane do dwóch odsłuchów wedge, miks monitorowy dla prowadzącego, który korzystał z odsłuchu dousznego i miks główny wysyłany na streaming”, mówi Stępień.

Większość prelegentów podczas konferencji korzystała z mikrofonów bezprzewodowych doręcznych, ale część zdecydowała się na używanie mikroportów. Sygnały z mikroportów trafiały na wbudowany w SQ filtr na bramce i kompresor, które pozwoliły „z chirurgiczną precyzją” wyciąć niechciane syczenia i zbędne sygnały.

„Praca na SQ jest czystą przyjemnością. Stół jest niesamowicie intuicyjny, stabilny, posiada bardzo dobry stosunek ceny do jakości, z naciskiem na jakość. Wcześniej korzystałem z mniejszego brata, SQ-5 jako konsolety monitorowej na trasie Sweet NOISE respect tour, gdzie spisywała się znakomicie. W mojej stajni „mieszka” również SQ-5 z dwoma DT168, z których jestem w pełni zadowolony”, podsumowuje realizator.

Realizacja dźwięku: Robert Stępień

Technika sceniczna: EVENT BONSAI