Highlights small

Jesteś tutaj

PAteam realizuje na dLive C Class

Komunikat o błędzie

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable w konsbud_logo() (linia 95 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
  • Notice: Only variables should be passed by reference w konsbud_logo() (linia 98 z /home/konsaud/konsbud_marki/sites/all/modules/konsbud_custom/konsbud_custom.module).
05-09-2017

PAteam (Professional Audio Team) to firma założona przez Krzysztofa Białobrzewskiego. Ta profesjonalna ekipa (jak można wywnioskować z nazwy firmy, ale przede wszystkim z lat doświadczeń) zajmuje się projektowaniem systemów nagłośnieniowych i elektroakustycznych, realizacją dźwięku, instalacjami elektroakustycznymi i dystrybucją. Kompleksowe podejście do nagłośnienia i zaangażowanie sprawiają, że firma współpracuje z największymi artystami polskiej sceny muzycznej. I to właśnie m.in. profesjonalny stosunek do klienta zaważył na decyzji o zakupie cyfrowego systemu miksowania Allen & Heath dLive C Class.

Krzysztof Białobrzewski zdecydował się na zakup największej powierzchni klasy C – modelu C3500 wraz z kartą Dante i mixrackiem CDM32.
„System dLive z powierzchnią C3500 jest idealnym rozwiązaniem do wygodnej i kreatywnej pracy realizatora dźwięku „live”. Układ dwóch grup po 12 fader’ów w każdej, oraz dwóch ekranów dotykowych, pozwala na wygodne rozłożenie potrzebnych kanałów wejściowych, grup, DCA, podglądu efektów czy pracy kompresorów tak, aby to co jest najbardziej potrzebne w danej chwili było zawsze pod ręką. Zainstalowane efekty, kompresory czy 4-punktowe dynamiczne EQ pozwalają na nieograniczoną możliwość edycji kanałów wejściowych i wyjściowych. Dodatkowymi atutami są dwa punkty insertowe na każdym kanale wejściowym miksera, możliwość wysyłki grup na aux, szybki routing i nieograniczony układ fader’ów na poszczególnych warstwach”, mówi właściciel PAteam, Krzysztof Białobrzewski.

„Z sygnałem wchodzącym do naszego miksera audio możemy zrobić wszystko, co tylko nam się w głowie wymarzy. Oczywiście, najlepiej było by nic nie ruszać, ale nie zawsze jest to możliwe. dLive pozwala na obsługę 128 kanałów miksowania - daje nam to dodatkowe opcje kopiowania wejść z tych samych przedwzmacniaczy. Pomimo, iż mixrack ma tylko 32 kanały wejściowe, faktycznie używamy tych kanałów dużo więcej. Karta Dante rozszerza nasz system miksowania, umożliwiając rejestrację i odtwarzanie 64 kanałów audio, co jest bardzo przydatne w przypadku wykonywania prób wirtualnych czy oczywiście samej rejestracji koncertów „live”, kontynuuje Białobrzewski.

„Aplikacje OneMix i MixPad pozwalają na zdalną, bezprzewodową kontrolę nad systemem. Stają się szczególnie przydatne, gdy z jednej konsoli obsługujemy FOH i monitor. Dzięki aplikacji OneMix muzycy są w stanie sami robić sobie korekty swoich kanałów monitorowych, bez możliwości „popsucia” jakiejś innej wysyłki. Dla naszych potrzeb system dLive C3500 z CDM32 oraz kartą Dante jest idealnym rozwiązaniem”, podsumowuje właściciel PAteam.

Firma PAteam realizowała dźwięk m.in. podczas koncertów Krzysztofa Zalewskiego, Jamala, Mary Komasy, a w lipcu była zaangażowana w nagłośnienie The World Games we Wrocławiu – wielkiej imprezy nazywanej też Igrzyskami Sportów Nieolimpijskich -  transmitowanej na wszystkie kontynenty. System miksowania dźwięku dLive C Class to idealny towarzysz tras – jest kompaktowy, a zachowuje praktycznie całą funkcjonalność większych modeli klasy S.